۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس:

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس برگزار می شود

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس برگزار می شود

شیراز - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از دو سال وقفه آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت کوشکی، گفت: در این دوره از مسابقات که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی برخی از استان‌ها برگزار می‌شود، با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، میزبانی حرفه‌های تخصصی فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت به فارس سپرده شده است.

وی یادآور شد: سی و هشت نخبه مهارتی زیر ۲۲ سال از سراسر کشور به مدت سه روز از سوم تا پنجم آبان ماه در شیراز به رقابت پرداخته و نفرات برتر کشور به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای چین اعزام خواهند شد.

کوشکی ادامه داد: با توجه به اهمیت این رقابت‌ها شش نفر از کارشناسان خبره کشوری قضاوت این دوره را بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاههای اقتصادی، ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی، ارتقا سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور است.

کد خبر 5324836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha