۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

سایت آلا یکی از کامل ترین سایت های آموزشی در ایران است که تمام دروس پایه متوسطه اول و متوسطه دوم و کنکور را با بهترین کیفیت به دانش آموزان آموزش می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شروع سال تحصیلی آن هم در زمانی که همچنان مدارس به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند و دانش آموزان باید دروس خود را به صورت آموزش‌های آنلاین فرا بگیرند سایت آلا مدرسه را به خانه دانش آموزان آورده است. مجموعه آلا در سال ۱۳۹۲ به واسطه تلاش‌های گروهی از دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای عدالت آموزشی به صورت خود جوش شکل گرفت. سایت آلا به نشانی اینترنتی alaatv.com در حال حاضر یکی از کامل‌ترین سایت‌های آموزشی در ایران است که تمام دروس پایه متوسطه اول و متوسطه دوم و کنکور را با بهترین کیفیت به دانش آموزان آموزش می‌دهد. نکته حائز اهمیت در سایت آلا، رایگان بودن محتواهای آموزشی آن است و از همین رو هم اکنون در این سایت بیش از ۷ میلیون دانش آموز از سراسر به عنوان کاربر فعالیت و بازدید می‌کنند.

کیفیت آموزش‌های رایگان سایت آلا

سایت آلا در ابتدای فعالیت خود از تدریس دبیران برتر مدرسه صنعتی شریف در تهران فیلمبرداری می‌کرد و در اختیار کاربران قرار می‌داد؛ رفته رفته با استقبال بی نظیر دانش آموزان از سایت آلا و تمایل همکاری دبیران حرفه ای برای شرکت در طرح برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور آلا با تهیه استودیوهای مجهز به تخته هوشمند اقدام به تولید محتوای آموزشی بسیار با کیفیت کرد به طوری که در حال حاضر همانند یک مدرسه مجازی می‌تواند برای دانش آموزان باشد.

آلاخونه محفل گرم دانش آموزی سایت آلا

آلاخونه بخشی از سایت آلاست که از آن به عنوان شبکه اجتماعی دانش آموزشی یاد می‌شود در آلاخونه دانش آموزان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر تبادل نظر و گفتگو داشته باشند همچنین در آلاخونه دانش آموزان با به اشتراک گذاشتن جزوات درسی خود با یکدیگر به اجرای عدالت آموزشی در سراسر کشور سایت آلا را یاری می‌کنند.

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

سایت آلا رایگان است و به امید خدا همیشه رایگان خواهد ماند

این شعاری است که مجموعه آلا در بسیاری از ویدیوهای آموزشی خود استفاده کرده است " سایت آلا رایگان است و به امید خدا همیشه رایگان خواهد ماند".

مجموعه آلا به هدف درآمدزایی در حوزه آموزش شکل نگرفته است بلکه برای دسترسی یکسان دانش آموزان در همه نقاط ایران و حتی کشورهای فارسی زبان و همسایه به محتوای آموزشی با کیفیت تلاش می‌کند. اما بر اساس گفته مدیر عامل این مجموعه سهراب ابوذرخانی فرد که خود یکی از برترین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بوده است، هزینه نگهداری سایت آلا و تولید محتوای آموزشی با کیفیت و رایگان ماهانه بیش از ۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای این مجموعه هزینه دارد که بخشی از این هزینه توسط کمک‌های مالی دانش آموزان به سایت آلا تامین می‌شود و آلا برای تامین مابقی هزینه‌های این مجموعه و توسعه خدمات خود اقدام به تولید محصولات آموزشی ویژه کرده است که از آن در حال حاضر با نام همایش‌های کنکوری برای محصولات آموزشی غیر رایگان خود را برای کاربران استفاده می‌کند.

سایت آلا بهترین منبع آموزشی

ما نمی‌گوییم که سایت آلا بهترین منبع آموزشی در ایران است اما این نظری است که نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ در مورد محتواهای آموزشی و همچنین محصولات آموزشی سایت آلا داشته اند. مصاحبه‌های خودمانی مجموعه آلا با نفرات برتر کنکور سراسری در سایت این مجموعه قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و اگر می‌خواهید از عوامل موفقیت این داوطلبان در کنکور اطلاع پیدا کنید فرصت بسیار خوبی است که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

چگونه از سایت آلا استفاده کنیم؟

جواب این سوال بسیار راحت است برای استفاده از محتواهای آموزشی سایت آلا در حال حاضر دو گزینه پیش روی شما قرار دارد که راه اول ورود مستقیم به خود سایت آلاست که برای این کار کافی است در مرورگر اینترنت خود چه در کامپیوترهای شخصی و چه در گوشی موبایل کلمه سایت آلا را جستجو کنید و پس از ورود به صفحه اصلی سایت آلا عضو این سایت نیز شوید که بتوانید به بانک آموزش‌های ویدیویی آلا دسترسی پیداکنید و راه دوم نصب اپلیکیشن آلا هست. اپلیکیشن موبایلی آلا را می‌توانید از منابع معتبر نصب اپلیکیشن دانلود کنید و به راحتی به تمام محتواها و محصولات آموزشی آلا دست پیدا کنید. همچنین برای فعالیت در آلاخونه می‌توانید هم از سایت آلا و هم از اپلیکیشن آلا استفاده کنید راستی فراموش کردیم به شما بگوییم که در آلاخونه علاوه بر موضوعات درسی دانش آموزان در بحث‌های آزاد و موضوعات داغ روزانه نیز با یکدیگر به گفت و گو می‌پردازند.
همین حالا آلایی شو...

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5325585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha