۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

از سوی مقام مسئول در وزارت راه؛

تاریخ برگزاری انتخابات نظام مهندسی استان تهران مشخص شد

تاریخ برگزاری انتخابات نظام مهندسی استان تهران مشخص شد

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی و همچنین برگزاری انتخابات تهران تا قبل از پایان مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی‌محمد عبدی‌قهرودی با اعلام این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در تمامی استان‌ها به غیر از تهران با مشارکت بالا و مناسب انجام شد و در استان تهران نیز تا قبل از پایان مهر، انجام خواهد شد، گفت: انتخابات نهمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، یکشنبه ۱۸ مهر و آذربایجان شرقی ۱۹ مهر با مشارکت بالای اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: درصد مشارکت در آذربایجان‌شرقی ۴۶/۰۲ درصد و در سمنان ۳۹/۸ درصد ثبت شد که این رقم برای دوره هشتم به ترتیب ۱۷/۶۹ و ۸ درصد بود.

عبدی‌قهرودی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز قبل از اتمام مهرماه برگزار خواهد شد.

وی در بیان دلایل تعویق زمان انتخابات استان تهران، توضیح داد: بررسی صلاحیت‌ها به دلیل تنوع موضوعات و همچنین فراوانی تعداد زمان برد که برنامه‌ریزی شده است تا انتخابات استان تهران نیز ظرف اوایل هفته آینده به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اعتبارنامه‌های اعضای منتخب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تا قبل از پایان مهر اعطا خواهد شد.

کد خبر 5325923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha