۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۷

معاون امور اسناد سازمان ثبت:

اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری سازمان ثبت

اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری سازمان ثبت

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور گفت: اجرای اسناد رسمی به طور ویژه در اولویت کاری و برنامه تحولی سازمان ثبت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور، در آیین معارفه منوچهر عبدی پور به عنوان معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران با حضور عبدالحسین رامشی، مدیرکل ثبت استان تهران با اشاره به نتایج و ارزیابی و تشریح اجمالی نقاط ضعف و قوت ادارات مورد بازدید گفت: مسوولان و کارکنانی که در مجموعه سازمان ثبت مشغول خدمت هستند، همچون ثبت استان تهران که با حجم فراوان متقاضیان و انبوه پرونده‌ها، مسئولیت سنگین و زحمات زیادی بر دوش می‌کشند که جای قدردانی و قدرشناسی دارد.

وی افزود: با توجه به این حجم فعالیت‌ها، نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت است تا براساس فرایند معینی، مدیران و کارکنان متعهد، فعال، توانمند و کارآمد، معرفی و مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند و ارتقاء پیدا کنند که البته این امر به نحو جدی تر و شایسته‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد کشور در ادامه سرعت گرفتن مختومه کردن پرونده‌های اجرا بر اساس بخشنامه اخیر، ساماندهی بروز پرونده‌ها و بایگانی‌های ادارات و دوایر اجرا، امحای پرونده‌های مختومه قدیمی مطابق مقررات و با هماهنگی اداره کل، شناسایی و بکارگیری نیروهای متخصص، با تجربه و کارآمد و همچنین تقدیر و تشویق نیروهای دلسوز و فعال را خواستار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، با اشاره به عملکرد ثبت استان تهران گفت: با گستره وسیع و تراکم انبوه جمعیتی استان تهران که به طبع آن با حجم عظیمی از درخواست‌ها و متقاضیان رو به رو هستیم، به نحوی که عملکرد یک واحدی ثبتی در استان تهران بیش از عملکرد برخی از استان‌هاست.

وی در معرفی منوچهر عبدی پور به عنوان معاون جدید امور اسناد، وی را فردی صاحب نظر و متخصص و نیرویی توانمند و موثر در امور ثبتی، به خصوص در حوزه اسناد بر شمرد.

در این مراسم، منوچهر عبدی پور، معاون جدید امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران با ابراز قدردانی و سپاس از حسن اعتماد مدیران عالی سازمان ثبت و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران، گزارشی اجمالی از عملکرد مجموعه امور اسناد و رشد ۳۸ درصدی فعالیت‌ها در برخی حوزه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ارائه داد.

گفتنی است در این مراسم سروش، معاون اداره کل اشخاص حقوقی سازمان ثبت و موردکی، معاون نیروی انسانی و پشتیبانی، پیرمحمدی، معاون اجرای اسناد رسمی، حسینی ترکانی، رئیس اداره حفاظت و اطلاعات، فاطمیان، رئیس اداره بازرسی، سنجری، رئیس اداره اسناد و جمعی از روسا و کارشناسان حضور داشتند.

کد خبر 5326188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha