۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷

خداییان در پاسخ به مهر:

آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: آذری جهرمی احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است، چون آخرین دفاعیات از او اخذ نشده، شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر آخرین وضعیت پرونده شکایت ۲ هزار اهوازی و مدعی العموم از محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات اظهار کرد: در خصوص این فرد، با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضائی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی، پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شده است.

سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد: این فرد احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است. در آن مرحله، آخرین دفاع از این فرد اخذ نشده بود. بعد از آن، مجدداً شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

کد خبر 5326520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      13 5
      عقل و شرع حکم میکند به تخلفات و جرایم هر فردی و در هر سمت و هر لباسی باید موقع ارتکاب جرم و یا قبل از وقوع ان رسیدگی کرد درمان بعد از ابتلا بی مفهوم است مصونیت دادن به مسیولین عین خیانت به ۸۰ میلیون ایرانی هست .
    • پری IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      4 3
      البته منظورشون از جرم سنگین آذری جهرمی، نبستن شبکه‌های اجتماعی به دستور غیرقانونی و با تهدید آقای محمدجعفر منتظری است. باقی موارد اتهامی هم همین موضوع به اسامی دیگر.
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 3
      این بدبختودیگه چیکاردارین
    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      به آذری جهرمی دیگر چه کار دارید؟ اگر راست میگویید بروید سراغ خود دکتر تدبیر و امید و به جرم حیف و میل سرمایه ها و اموال عمومی مملکت به مدت ۸سال و همچنین گسترش فقروتنگدستی در بین مردم و ممانعت از واردات واکسن که منجر به کشته شدن هزاران هزار ایرانی شد او را بازداشت و مجازات کنید.