۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵

به همت خیرین صورت پذیرفت؛

کمک ۶۰۰میلیون ریالی خیرین به افراد بی بضاعت روستاهای اشکنان

کمک ۶۰۰میلیون ریالی خیرین به افراد بی بضاعت روستاهای اشکنان

لامرد-مدیرکانون فرهنگی حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای کشکو از توابع اشکنان گفت: به همت این کانون فرهنگی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال به افراد بی بضاعت این روستا و روستاهای اطراف کمک شده است.

عین الله کهساری در گفتگو با خبرنگار مهر از همت و تلاش خیرین برای رفع مشکل حداقلی خانواده‌های بی بضاعت تشکر و قدردانی کرد و گفت: باید قدردان این خیرین بی نام و نشان بود. خیرینی که حتی راضی به بردن نامشان را هم نیستند.

وی به کمک ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی یک خیر به افراد بی بضاعت خبر داد و گفت: در راستای کمک به افراد نیازمند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز به بیمار بی سرپرست ومعلول برای عمل سرطان، و بیماری چشم صورت گرفت.

وی افزود: کمک به افراد بی بضاعت برای تهیه دارو به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز در مهرماه انجام شد.

نماینده خیر ادامه داد: قربانی، و توزیع گوشت قرمز بین ۵۳ خانواده بی‌بضاعت به مبلغ هفت میلیون تومان و کمک خرید موبایل برای کلاسهای آنلاین مدرسه دانش آموز بی بضاعت نیز، به مبلغ چهار میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان جهت خرید وسایل مدرسه، و لوازم التحریر نیز به مبلغ ۱۰ میلیون تومان صورت پذیرفت.

عین الله کهساری مدیر کانون فرهنگی حسینیه صاحب الزمان (عج) روستای کشکو، در پایان، مجموع هزینه‌های انجام شده در مهرماه را ۶۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این کمک‌ها با توجه به نیت خیر در فصول مختلف سال ادامه دارد.

کد خبر 5329958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha