۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

افشین مولایی:

امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی شود

امیدوارم در دولت رئیسی نگاه جدی به ورزش همگانی شود

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی امید داریم نگاه جدیدی به ورزش همگانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته تربیت‌بدنی از امروز (۲۶ مهرماه) آغاز شده است. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت‌بدنی با حضور در دریاچه خلیج‌فارس در چیتگر در مراسم پیاده‌روی که از سوی فدراسیون همگانی برگزار شد، شرکت کرد.

افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در حاشیه این مرابسم گفت: به عنوان خدمتگزار کوچک کشور هفته تربیت بدنی را به مردم تبریک می گویم. با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی امید داریم نگاه جدیدی به ورزش همگانی، ورزشی که سلامت ۸۳ میلیون ایرانی را تضمین می کند، داشته باشیم. این نوید خوش را از صحبت های سجادی شنیدیم.

وی افزود: این نوید را می دهم ان شاءالله در چهار سال آینده به فضل الهی ورزش همگانی به عنوان اولویت اول ورزش کشور مورد توجه بیشتر قرار گیرد و قطره ای از فعالیت علمی، گسترده و جذاب ورزش کشور را امروز مشاهده می کنیم. امید می رود با حضور سجادی و معاونت های آن، چنین رویدادی را در سراسر کشور برگزار کنیم تا کاهش کم تحرکی در بین مردم به ویژه بانوان را شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی درباره ایستگاه های برگزار شده در همایش پیاده روی، تأکید کرد: فدراسیون با ۶۳ انجمن، کمیته و گروه، توانستیم امروز ۱۲ ایستگاه را به نمایش بگذاریم. امیدواریم بتوانیم تمام ظرفیت های فدراسیون را در تمام شهرستان ها و استان ها با حمایت وزیر ورزش برپا کنیم.

کد خبر 5330259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha