۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۲۰

وزیر علوم سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد

وزیر علوم سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه «محمد مؤذنی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه شیراز» و «طاهر علی‌محمدی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه ایلام» منصوب کرد.

در احکام این دو سرپرست دانشگاه شیراز و ایلام آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «حمید نادگران» رئیس سابق دانشگاه شیراز و «محمد علی‌اکبری» رئیس سابق دانشگاه ایلام در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر موذنی عضو هیأت علمی و استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز است که پیش از این مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی و ریاست این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد و دکتر طاهر علی‌محمدی عضو هیأت علمی و دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه ایلام است که پیش از این نیز یک دوره ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

کد خبر 5336811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین RO ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 0
      درود خداوند بر دکتر موذنی که فردی دانشمند، مالی با تقوی با اخلاق بسیار نیکو ، دارای مدیریت بسیار عالی . از خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر و موفقیت داریم. این عیدی پیامبر اکرم ص و امام صادق ع به خانواده بزرگ دانشگاه شیراز عنایت فرمود