۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

معاون قضائی قوه قضائیه:

محرومیت خوزستان مشهود است / با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

محرومیت خوزستان مشهود است / با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

آبادان- معاون قضائی قوه قضائیه گفت: فقر و محرومیت در خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر مشهود است و ازاین‌رو باید تلاش کرد تا این مشکلات کمتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق رحیمی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد که ما نتوانستیم آن‌طور که شایسته مردم است؛ وظایف خود را انجام دهیم چون فقر و محرومیت در خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر مشهود است و ازاین‌رو باید تلاش کرد تا این مشکلات کمتر شود.

وی با بیان اینکه ما رئیس نیستیم بلکه خادم مردم هستیم و همه ما مسئولان وظیفه داریم که با خدمت به مردم رضایت آنان را جلب کنیم، افزود: دستگاه قضائی اگر بتواند در کنار دیگر قوا وظایف ذاتی خود را به‌درستی انجام دهد بسیاری از مسائل و مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات همکاران ما در استان و شهرستان‌ها آنان را به ستاندن حق محرومان و آسیب دیدگان تشویق و در مبارزه با ظلم و ظالم یاری کنیم.

وی با بیان اینکه امشب در نشستی مشترک با رئیس قوه قضائیه انواع مشکلات و مسائل را مطرح خواهیم کرد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد، اضافه کرد: در سایه وحدت و انسجام رؤسای قوا می‌توان خدمات مناسبی به مردم ارائه کرد و این موضوع سبب خواهد شد تا مشکلات مردم روز به روز کمتر شود.

حجت الاسلام رحیمی گفت: این‌گونه سفرها تأثیر فراوانی بر تصمیمات کلان قوه قضائیه خواهد داشت و بی‌تردید در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با مسئولان متخلف و کسانی که ترک فعل کرده‌اند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش مهر، صبح امروز رئیس قوه قضائیه به همراه هیئتی وارد خوزستان شد.

در این سفر معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور در محل دادگستری استان و رئیس دیوان عدالت اداری در مجتمع قضائی شهید تندگویان، دادستان کل کشور در بندر امام خمینی، معاون اجتماعی قوه قضائیه در کارون، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دزفول، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اندیمشک، معاون قضائی قوه قضائیه در آبادان و خرمشهر، رئیس شورای حل اختلاف کشور در شوش و معاون حقوقی قوه قضائیه در مسجدسلیمان حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5337998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha