۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که خانواده هسته‌ تمدن ساز است، گفت:خانواده یکی از مقدس ترین کانون ها در گفتمان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی، عصر پنجشنبه اظهار کرد: وقتی سخن از حدوث انقلاب اسلامی از نظر رهبری مطرح می‌شود موضوع ایجاد تمدن اسلامی برجسته است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی بیانیه گام دوم به چهار عظمت اشاره کرده که در متن بیانیه به شکل کلان به آن پرداخته شده است؛ عظمت حدوث اسلامی که باید به آن توجه کرد که چگونه ایجاد شده و هژمونی جریان استکباری را در هم شکسته است، عظمت راه طی شده که در این مدت شاهد دستاوردهای بزرگی بودیم که باعث فخر جهان اسلام است.

وی ادامه داد: عظمت چشم انداز انقلاب اسلامی که باید برای تقویت تمدن نوین اسلامی بسترسازی کند و در مرحله چهارم، عظمت جوانان متعهد، مومن و انقلابی است که این جوانان باید در خانواده یکی از مقدس ترین کانون ها در گفتمان اسلام ناب رشد کنند.

دیلمی بیان کرد: امروز متاسفانه خطری نسل بشر را به نام تقدس زدایی و فردگرایی تهدید می‌کند که مصداق آن را در فرهنگ غربی می‌بینیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تقدس و ارزش های هویتی اسلامی و اخلاقی را از کانون خانواده جدا کند.

وی با بیان اینکه خانواده هسته تمدن ساز و جامعه ساز است، گفت: خانواده ای می‌تواند تمدن‌ساز شود که سه رکن تربیت عقلانی، تربیت معنوی و تربیت انقلابی را مد نظر قرار دهد.

کد خبر 5338307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha