۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

مدیرکل پدافند غیرعامل بوشهر:

سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است

سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است

بوشهر- مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای موقعیت بسیار مهم و خاصی است و پدافند غیرعامل در این استان اهمیت دو چندان دارد.

وی با اشاره به حضور صنایع مهم و تأسیسات متعدد در بخش‌های گوناگون استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر از نقاط راهبردی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر از تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سند پس از مطالعه و تدوین، به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی پیشگیری از آسیب در مواقع بحرانی را از مهمترین اهداف تدوین این سند عنوان کرد و ادامه داد: سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است.

اعتماد با بیان اینکه سند جامع پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی عسلویه و پارس جنوبی آماده شده است افزود: برای تدوین سند پدافند غیرعامل جزیره استراتژیک خارگ اقدامات لازم انجام گرفته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر اضافه کرد: سند جامع پدافند غیرعامل مرکز استان بوشهر در دست مطالعه است که پیش‌بینی می‌شود به‌زودی مراحل تدوین آن تکمیل شود.

کد خبر 5340209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha