۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

رضایی:

غُل و زنجیرها را از دست و پای تولیدکنندگان باز می کنیم

غُل و زنجیرها را از دست و پای تولیدکنندگان باز می کنیم

ملارد- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: غُل و زنجیرها را از دست و پای تولیدکنندگان باز می کنیم، با برطرف شدن این غل و زنجیرها، جهش در تولید و سرمایه گذاری اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صفادشت ملارد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از قوانین دست و پاگیر سد راه تولید شده است، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل این چالش دایره تنقیح قوانین تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نیز موانع تولید را شناسایی و از پیش پای کارآفرینان بر می‌دارد، افزود: با برطرف شدن این غل و زنجیرها، جهش در تولید و سرمایه گذاری اتفاق می‌افتد، حدود ۴۰ هزار مقررات و ۱۰ هزار قانون در کشور مصوب شده است، که مربوط به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است، ما مقررات و ضوابط زیادی در کشور داریم که برخی از آنها در تعارض با یکدیگرند که باید آنها را برطرف کنیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تلاش ما در دولت در این جهت است، که در کنار تحریم‌های ظالمانه آمریکا، با سرعت بیشتری تحریم‌های داخلی را برداریم، که دست و پای کار آفرینان بسته نباشد و تولید دوباره رونق گیرد.

کد خبر 5341084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha