۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۲۴

به طور روزانه؛

ظرفیت تزریق ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در بهارستان وجود دارد

ظرفیت تزریق ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در بهارستان وجود دارد

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه طی روز گذشته، حدود ۷۵۰۰ دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است گفت: ظرفیت تزریق ۲۰ هزار دُز واکسن به طور روزانه در بهارستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار داشت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا، ۴۷۷ هزار و ۳۶۳ دُز واکسن کرونا در بهارستان تزریق و از این تعداد ۲۹۳ هزار و ۳۴۶ عدد در دُز اول و ۱۸۳ هزار و ۹۷۰ عدد طی دُز دوم تزریق شده است.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه تزریق دُز سوم با توجه به شرایط اعلامی فقط به کسانی که بیماری زمینه‌ای، کادر درمان و جانبازان با شرایط خاص تزریق می‌شود، افزود: در شهرستان بهارستان ۴۵۴ دُز سوم نیز به گروه هدف تزریق شده است.

فرماندار بهارستان اظهار داشت: تزریق واکسن به دانش آموزان نیز در این شهرستان در حال انجام است و تا کنون ۴۶۸۵۲ دُز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۳۸ هزار و ۵۶۷ طی دُز اول و ۲ هزار و ۹۸۵ واکسن طی دُز دوم تزریق شده است.

تمهیدی با اشاره به اینکه شهرستان ظرفیت تزریق روزانه ۲۰ هزار دُز واکسن را دارد، ادامه داد: در روز گذشته ۶۳۳۰ دُز واکسن در مراکز تجمیعی تزریق شده است که امیدوار هستیم شهروندان شهرستان با مراجعه به مراکز تجمیعی نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

کد خبر 5341595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha