۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۲۹

نویدکیا:

دست جلال اتفاقی به بازیکن ذوب آهن خورد

دست جلال اتفاقی به بازیکن ذوب آهن خورد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئنم برخورد جلال با بازیکن ذوب آهن اتفاقی بوده و دست او در اتفاق به بازیکن حریف خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب‌آهن اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اول فوتبال خوبی ارائه کردیم و یک پنالتی داشتیم و بازی مالکانه و خوبی را ارائه دادیم.

وی افزود: نیمه دوم در حال تکرار روند خوب خودمان بودیم که بر خلاف بازی بر اثر یک کرنر تمرکز خود را از دست دادند و گل بدی دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اخراج برای من مهم نیست زیرا تیم من نباید با یک اخراج یا اشتباه داوری عملکرد خود را از دست بدهد.

وی اضافه کرد: بعد از اخراج بازیکنان فوتبال احساسی ارائه دادند و این بازی بدون تمرکز در هافبک و مهاجم که منجر به موقعیت ذوب آهن شد که خوشبختانه اتفاق بدتری نیفتاد.

نویدکیا تاکید کرد: در ۲۵-۲۰ دقیقه آخر از عملکرد تیم خودم راضی نیستم، آنها باید با یک اخراج عملکرد خوب خود را از دست بدهند.

وی در خصوص فوت هوادار سپاهان در مسیر ورزشگاه بر اثر سانحه تصادف گفت: دیشب از هواداران خواهش کردم و الان هم خواهش می‌کنم که حتی اگر تیم را روبه‌روی هتل همراهی می‌کنند با موتور دنبال اتوبوس نیایند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: هیچ فوتبال و جامی ارزش ندارد که یک خانواده داغدار شود، باز هم خواهش می‌کنم با موتور دنبال اتوبوس نیایید، باید قبول کنند این شرایط روی تیم تأثیر می‌گذارد.

وی در خصوص عملکرد احساسی بازیکنان در دقایق پایانی ابراز داشت: این موضوع به فرهنگ فوتبالی ما بر می‌گردد و از بچگی به ما این امر را یاد ندادند، من نیاز به بازیکنان احساساتی ندارم نباید برای یک مساوی نظم فوتبالی من بهم بخورد.

نویدکیا در خصوص صحنه اخراج گفت: عصبانیت جلال الدین علی محمدی یک اتفاق بود، مطمئنم جلال از عمد این کار را نکرد، هر بازیکن دیگری بود این موضوع را قبول می‌کردم اما احتمالاً جلال در هنگام رفتن به طور اتفاقی دستش به بازیکن حریف برخورد کرده است.

کد خبر 5344575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha