۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲

استاندار اردبیل:

عرصه مدیریت را تنگ نمی‌کنیم/بهره‌گیری از تجارب مدیران سابق

عرصه مدیریت را تنگ نمی‌کنیم/بهره‌گیری از تجارب مدیران سابق

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: عرصه مدیریت را در استان اردبیل تنگ نمی‌کنیم بلکه تلاشمان بر استفاده از تجارب مدیران توانمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر شنبه در مراسم معارفه معاونان جدید استاندار اردبیل در چهار حوزه اقتصادی، عمرانی، مدیریت منابع انسانی و سیاسی اظهار کرد: کشور ما از توان و ظرفیت بالای مدیریتی برخوردار است و دشمنان سعی می‌کنند این گنجینه عظیم را مورد تاخت و تاز رسانه‌ای و تولید شایعات قرار دهند.

وی تصریح کرد: ما در نظام اسلامی مدیران پاکدست و متدین کم نداریم و شایسته است از گنجینه مدیریتی شایسته در جهت پیشرفت کشور استفاده شده و به نوعی تجارب تلخ و شیرین مدیران گذشته و فعلی سرلوحه کارها و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از معاونان سابق استاندار و مدیران پرتلاش در حوزه‌های مختلف گفت: انتخاب مدیران جدید به منزله نادیده گرفتن ظرفیت مدیران گذشته نیست بلکه تغییر مدیریت‌ها طبیعی است و این امر به شکوفایی اندیشه‌ها و بارور شدن تفکرات و تدابیر جدید منجر خواهد شد.

عاملی افزود: مردم انتظار دارند تا دولت سیزدهم در فاصله زمانی کوتاه به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی سامان بدهد که در این زمینه به تناسب تلاش مسئولان کشوری در استان اردبیل نیز سعی و تلاشمان بر این است تا تولید ثروت و افزایش سرانه درآمدی اهالی استان را ارتقا داده و به نوعی به توانمندی اقتصادی کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت استان به شکل کامل در اختیار سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف قرار گیرد تا با بهره‌گیری از این توان و ظرفیت بتوان به پیشرفت استان اردبیل کمک کرد.

عاملی اضافه کرد: ما نه تنها از تجربیات مدیران سابق و تخصص و تبحر آنها استفاده خواهیم کرد بلکه سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا به دور از برخی مسائل حاشیه‌ای به اصل موضوع توسعه و پیشرفت استان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر و با پیشنهاد استاندار اردبیل و موافقت وزارت کشور رضا قاسمیان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان به عنوان معاون امور عمرانی، کاظم دبیر به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل و یاسر عبداللهی نیز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 5345287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha