انجمن اسرای فلسطین:

هر لحظه ممکن است که اسیران فلسطینی و اعتصاب کننده شهید شوند

هر لحظه ممکن است که اسیران فلسطینی و اعتصاب کننده شهید شوند

انجمن اسرای فلسطین نسبت به بی توجهی رژیم صهیونیستی به وضعیت اسرای فلسطینی اعتصاب کننده هشدار داد و اعلام کرد که هر لحظه ممکن است این اسیران شهید شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «رائد عامر» مدیر بین المللی مجمع اسرای فلسطینی امروز در سخنانی اعلام کرد که وضعیت فعلی اسیران فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی که اعتصاب غذا کرده اند به گونه ایست که هر لحظه ممکن است این اسیران به شهادت برسند.

وی همچنین بیان کرد که فعالیتهای فلسطینیان علیه اقدامات خصمانه اداره زندانهای رژیم صهیونیستی در حق اسیران فلسطینی تا زمانی که این اقدامات ایذائی پایان یابند، ادامه دارد.

عامر اعلام کرد که رژیم اشغالگر با پرونده اسرای فلسطینی تحت بازداشت اداری که اعتصاب غذا کرده اند به صورت خصمانه برخورد می کند.

خبر دیگر اینکه نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه به منطقه «البیره» واقع در مرکز کرانه باختری حمله کردند و در جریان این حمله دو فلسطینی بشدت آسیب دیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای ضمن اعلام اینکه افراد مذکور به مراکز درمانی فلسطین منتقل شدند اعلام کرد که یکی از این افراد به علت اصابت گلوله به سر، حال وخیمی دارد.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «البیره» در حومه «رام الله» حمله کردند و به برخی از منازل یورش بردند، این اقدامات منجر به ایجاد درگیری میان نظامیان اشغالگر و دهها فلسطینی شد.

این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود گردد.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامدهای جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.

کد خبر 5345953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha