۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

۴ پروژه با حضور معاون رئیس‌جمهور در گلستان افتتاح می شود

۴ پروژه با حضور معاون رئیس‌جمهور در گلستان افتتاح می شود

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان از افتتاح چهار پروژه با حضور معاون رئیس‌جمهور خبرداد.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فردا (سه شنبه) طی سفر یک روزه به استان پروژه هایی که در سفرهای قبلی توافق و به انجام رسیده را افتتاح خواهد کرد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه کارخانه نوآوری گرگان مهم ترین پروژه ای است که فردا افتتاح می شود، افزود: کارخانه فناوری گرگان ششمین کارخانه فناوری در کشور و از اهمیت بالایی برخوردار است که تاثیر زیادی بر زیست بوم استان گلستان دارد.

وی افتتاح خانه خلاق و نوآوری تقوی در بافت قدیم گرگان را به عنوان دومین پروژه ای که افتتاح می شود نام برد و هدف آن را پشتیانی از استارتاپ های حوزه صنایع خلاق دانست.

غفاری ضمن توضیح اینکه تمام پروژه هایی که افتتاح می شود با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور انجام شده ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه ها مشکل زیرساخت استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان و خلاق تا حد زیادی مرتفع شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان تصریح کرد: مساحت کارخانه نوآوری گرگان هشت هزار متر است که در فاز اول آن پنج هزار متر آن افتتاح می شود.

غفاری مرکز نوآوری سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان آخرین پروژه که افتتاح می شود نام برد و توضیح داد: مساحت خانه خلاق و سالنی که به عنوان مرکز نوآوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گرگان افتتاح خواهد شد هر دو تقریباً هزار متر مربع است.

وی کارخانه علم و فناوری گلستان را به عنوان مجموعه ای که تمام عواملی که یک استارتاپ به آن نیاز دارد معرفی کرد و افزود: صندوق پژوهش به عنوان تامین کننده مالی، دفترتجاری سازی و مالکیت فکری معنوی برای خدمات به استارتاپ ها، دفتر حقوقی و استارتاپ های علم و فناوری در این کارخانه مستقر هستند.

کد خبر 5346893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha