۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷

به همت مدرسه علمیه مروی؛

کارگاه های آموزشی آشنایی با قانون اساسی ویژه طلاب برگزار می‌شود

کارگاه های آموزشی آشنایی با قانون اساسی ویژه طلاب برگزار می‌شود

مجموعه کارگاه های آموزشی آشنایی با قانون اساسی با عنوان «مدرسه حقوق اساسی» به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، حوزه فخریه مروی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه کارگاه‌های آموزشی آشنایی با قانون اساسی با عنوان «مدرسه حقوق اساسی» به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، حوزه فخریه مروی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

در این مدرسه در مجموع ۸ کارگاه ۴ ساعت با عنوان‌های کارگاه آموزشی «آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران»، کارگاه آموزشی «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های رهبری در قانون اساسی»، کارگاه آموزشی «آشنایی با حقوق و تکالیف مردم در قانون اساسی»، کارگاه آموزشی «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های رئیس جمهور در قانون اساسی»، کارگاه آموزشی «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های قوه قضائیه در قانون اساسی»، کارگاه آموزشی «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی»، کارگاه آموزشی «آشنایی با جایگاه شورای نگهبان در نظام حقوقی کشور» و کارگاه آموزشی «نظارت شرعی بر قوانین و مقررات؛ اصل چهارم قانون اساسی» برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها ویژه طلاب بوده و به صورت محدود (حضوری و مجازی) در مدرسه فخریه مروی برگزار خواهد شد و از مزایای شرکت در آنها می‌توان به اعطای گواهی حضور از پژوهشکده شورای نگهبان (برای هر کارگاه)، چاپ تقریرات برتر در نشریه پیام مروی و امکان بهره مندی از حمایت مدرسه مروی در تشکیل و فعالیت در کارگروه قانون اساسی نام برد.

اولین کارگاه روزه شنبه مورخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید و دومین کارگاه از این مجموعه با عنوان «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های رهبری در قانون اساسی» شنبه ۲۲ آبان ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به استادی حامد نیکونهاد (عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون پژوهشی پژوهشگاه قوه قضائیه) برگزار خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان می‌تواند تنها در یک کارگاه ثبت نام نمایند و یا در تمام ۸ کارگاه مدرسه حقوق اساسی با تخفیف ۳۵ در صد ثبت نام کنند آخرین مهلت ثبت نام دومین کارگاه ۲۰ آبان ماه می‌باشد. علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق لینک howzehmarvi.ir اقدام کنند.

کد خبر 5348256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha