۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹

معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس خبر داد؛

مشارکت ۸ هزار دانش آموز فردوسی در انتخابات شوراهای دانش آموزی

مشارکت ۸ هزار دانش آموز فردوسی در انتخابات شوراهای دانش آموزی

بیرجند- معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در شهرستان فردوس با مشارکت ۸ هزار دانش آموز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آبیار ظهر چهارشنبه در مراسم نمادین این انتخابات که با حضور مسئولان در محل هنرستان مهندس کاظمی برگزار شد گفت: بیست و چهارمین مرحله انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار «شوراهای دانش آموزی طلایه دار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در ۸۰ آموزشگاه شهرستان فردوس برگزار شد که ۸ هزار دانش‌آموز در این دوره از انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی تصریح کرد: درمجموع در این دوره ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز خود را در معرض انتخاب قرار دادند که از این میان ۴۵۰ نفر به شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان فردوس راه خواهند یافت و ۲۱ تیم کار نظارت بر انتخابات را بر عهده داشتند.

وی شوراهای دانش آموزی را پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری و مشارکت و احساس مسئولیت نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی است.

فرماندار فردوس نیز گفت: شوراهای دانش آموزی باید با نظرات سازنده خود مدیران مدارس را در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.

حمید حلاج مقدم از مدیران مدارس خواست به شوراهای دانش آموزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در تصمیم گیریها از ظرفیت این شوراها که بر خاسته از رأی و نظر دانش آموزان است استفاده کنند.

وی با اشاره به شعار امسال شوراهای دانش آموزی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: دانش آموزان حتماً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و چشم‌انداز آینده این کشور ترسیم کرده‌اند را مطالعه و برای آنچه رهبری از آنان در این بیانیه خواسته، تلاش کنند.

کد خبر 5348705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha