۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

لزوم ترمیم جاده های روستایی/محورارتباطی«گراغه- نهبندان» احداث شود

لزوم ترمیم جاده های روستایی/محورارتباطی«گراغه- نهبندان» احداث شود

زاهدان - نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث محور ارتباطی «گراغه-علی آباد - نهبندان» ضروری است تا رفت و آمد شهروندان از این مسیر تسهیل پیدا کند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با احداث محور ارتباطی «گراغه-علی آباد - نهبندان» رفت و آمد شهروندان از این مسیر تسهیل پیدا و زیر ساخت‌های راه توسعه پیدا می‌کند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی راه‌های ارتباطی این منطقه نیازمند به ترمیم و آسفالت دارند از جمله محور «گراغه -انجیروک» که می‌طلبد در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: چمن مصنوعی روستای «گراغه» فاقد تأسیسات روشنایی است که با نصب پروژکتور مرتفع می‌شود و ساختمان ورزشی «انجیروک» نیز نیاز به تجهیزات دارد.

حسین زهی گفت: میزان دسترسی مردم منطقه به اینترنت، توسعه شبکه برق و بررسی تجهیزات رفاهی، سرمایشی و گرمایشی مدرسه شبانه روزی «انجیروک» نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه، باید به زیرساخت آب مصرفی روستای «گراغه» توجه شود، تصریح کرد: لازم است با احداث مدارس پیش ساخته کمبود فضای آموزشی منطقه را جبران کرد.

کد خبر 5349045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha