۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷

«آیت عقل و دین» منتشر شد

«آیت عقل و دین» منتشر شد

«آیت عقل و دین»؛ ویژه نامه چهلمین روز درگذشت علامه حسن زاده آملی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آیت عقل و دین»؛ ویژه نامه چهلمین روز درگذشت علامه حسن زاده آملی(ره) به عنوان ضمیمهِ ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» همراه با مطالبی متنوع درباره این دانشمند فقید در ۱۴۸ صفحه منتشر شد.

دراین ویژه نامه، آثار و گفتارهایی از آیت الله جوادی آملی، مهدی گلشنی، سید سلمان صفوی، منوچهر صدوقی سها، غلامرضا اعوانی، عبدالکریم پارسا، سید یحیی یثربی، سید حسن امین، قادر فاضلی، محمدرضا زائری، کریم فیضی تبریزی، محمد حسین اکبری ساوجی،مجید فرخ زادی ، حسن سیدی ساروی، محسن آزموده، رضا اسماعیلی و آریا یونسی منتشر شده است.

مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی(ره) از معدود مفاخر جهان اسلام بود که علاوه بر تضلّع در رشته‌های مختلف علمی، ‏در معارف توحیدی و اندیشه‌های عرفانی نیز در افق برتر قرار داشت، به طوری‌که رشحات افکار رفیع و فیوضات بحار حکمت ‏و عرفان از ایشان شخصیّتی استثنایی به وجود آورده بود.

این عالم و حکیم فقید، حقیقت و عمق تعالیم و مبانی اصیل ‏شریعت اسلام را با تمام وجود لمس نموده و مدرکات عقلانی و وحیانی را با حقایق شهود در آمیخته بود.‏

از این عالم ربانی و فقیه صمدانی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در موضوعات و حوزه‌های مختلفی چون فلسفه، عرفان، ادبیات، ‏فقه، اصول، ریاضیات و نجوم منتشر شده است.

این ویژه نامه در ۱۴۸ صفحه در قطع وزیری با قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» به مدیرمسئولی سیده الهام کاظمی و سردبیری صدرا صدوقی منتشر می شود.

کد خبر 5350344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha