۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰

شهردار اردبیل:

جاده اردبیل به روستای «طالب قشلاقی» زیرسازی و آسفالت می‌شود

جاده اردبیل به روستای «طالب قشلاقی» زیرسازی و آسفالت می‌شود

اردبیل - شهردار اردبیل از زیرسازی و آسفالت جاده روستای «طالب قشلاقی» منتهی به محل دفن زباله شهری اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری بعد از ظهر شنبه در نشست با مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: به رغم اتمام فصل کاری در اردبیل اما پیمانکاران ما در تمامی جبهه‌های کاری شهرداری فعال هستند و پروژه‌های عمرانی را ساماندهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همکاری شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل با قوت و قدرت تداوم دارد، خاطرنشان کرد: با توافق شهرداری و راهداری پروژه زیرسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور اردبیل به روستای «طالب قشلاقی» تعیین تکلیف شد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه اغلب راه‌های روستایی اردبیل نیازمند بهسازی، زیرسازی و آسفالت هستند، گفت: در محدوده فعالیت شهرداری اردبیل تا چند ماه آینده هیچ پروژه بدون آسفالتی را شاهد نخواهیم بود.

صفری با تقدیر از همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور طالب قشلاقی بیان کرد: این محور مواصلاتی که محل تردد ماشین‌های حمل زباله شهرداری اردبیل نیز می‌باشد، با همکاری شهرداری اردبیل و اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان، زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

شهردار اردبیل خواستار تخصیص قیر رایگان برای برخی از پروژه‌های شهری اردبیل شد و بیان کرد: از آذرماه سال گذشته اختصاص قیر رایگان با اعلام مدیر عامل شرکت باز آفرینی ایران به استان‌ها ابلاغ شده و اردبیل نیز با بهره مندی از این امکانات به ویژه در مناطق محروم پروژه‌های ساماندهی و آسفالت معابر را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 5350357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha