۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۳۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۴میلیارد تومان تبلت برای دانش آموزان محروم استان سمنان خریداری شد

۴میلیارد تومان تبلت برای دانش آموزان محروم استان سمنان خریداری شد

سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان از تهیه چهار میلیارد تومان تبلت برای دانش آموزان محروم استان خبر داد و گفت: دو میلیارد تومان از وزارتخانه و مابقی از کمیته امداد و خیران تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دو میلیارد تومان از طریق وزارتخانه و دو میلیارد تومان از طریق خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص یافت، ابراز داشت: این تبلت‌های خریداری‌شده به‌زودی طی مراسمی به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

وی بابیان اینکه یکی دیگر از مصوبه‌های جلسه قبل پوشش اینترنت در مناطق فاقد اینترنت مانند زمان‌آباد، خارتوران و مناطق دور دست و عشایری استان سمنان بود، افزود: طی بازدیدی که صورت گرفت دکل‌های جدید نصب شد اما سرعت اینترنت همچنان با مشکل مواجه است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین امکانات و مواد بهداشتی و ضدعفونی در مدارس اختصاص یافت و خرید در حال انجام است، ابراز داشت: کمیته بهداشتی و ایمنی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شد و ناظر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس خواهد بود.

دستورانی بابیان اینکه لیست دانش آموزان و معلمان استان که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکردند احصاء و پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: برای تنویر افکار عمومی و افزایش اعتماد و اطمینان جامعه و اولیای دانش آموزان برای حضور در مدارس با همکاری صداوسیما تلاش‌های خوبی شد.

وی بابیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان، اقدامات خوبی توسط مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت گرفت که اعتبارات خوبی نیز جذب شد، افزود: در خصوص تأمین وسیله نقلیه برای ایاب ذهاب دانش آموزان در مدارس حضوری، پیگیری‌ها با فرمانداری‌ها صورت گرفت.

کد خبر 5350959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha