۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱

مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی

تشدید نظارت استاندارد ایلام بر محصولات غذایی

ایلام- مدیرکل استاندارد ایلام از تشدید نظارت بازرسان استاندارد در مراکز عرضه و واحدهای صنفی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهناز همتی اظهار کرد: این بازرسی‌ها علاوه بر بازرسی‌هایی است که از واحدهای تولیدی، خدماتی، آسانسور و شهربازی به طور مستمر از سوی کارشناسان استاندارد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این بازرسی‌ها به منظور توجه به سلامت شهروندان و حفظ ایمنی آنها، توسط کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها و دیگر صنوف در سطح استان ایلام به طور مستمر صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه عنوان کرد: در این بازرسی‌ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای علامت استاندارد در سطح بازار انجام می‌شود، کارشناسان استاندارد به واحدهای صنفی مراجعه کرده و کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد یا فاقد کد ۱۰ رقمی و یا مشکوک به جعل علامت استاندارد را شناسایی، توقیف و جمع آوری می‌کنند و در صورت لزوم برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، تأیید اصالت نشان را مشاهده و در صورت مشاهده تخلف از واحدهای صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد ایلام، اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5353618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha