۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شهرداری همدان به مصاف قشقایی شیراز می‌رود/ جنگ صدرنشینی

شهرداری همدان به مصاف قشقایی شیراز می‌رود/ جنگ صدرنشینی

همدان- در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در شیراز به مصاف تیم فوتبال شهدای قشقایی می‌رود.

خبرگزاری مهر_گروه استانها: هر هفته که از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌گذرد شاهد بازی‌های با کیفیت و جذاب‌تری هستیم و رفته رفته تنور این رقابت‌ها داغ‌تر می‌شود.

تیم‌ها بعد از گذشت ۵ هفته شکل واقعی خود را بیشتر پیدا کرده‌اند و دیدارهای زیباتری را شاهد هستیم، برخلاف انتظار علی‌رغم هزینه‌های کلان دیگر تیم‌ها نظیر مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و ملوان بندرانزلی دو تیم شگفتی‌ساز و بی‌ادعا قشقایی شیراز و شهرداری همدان با درخشش در هفته‌های گذشته در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد دیدار جذاب تیم‌های اول و دوم جدول برای جنگ صدرنشینی هستیم، قشقایی شیراز از ۵ بازی گذشته ۴ پیروزی و یک شکست و شهرداری تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از ۵ بازی، ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده است.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با ۱۲ امتیاز در صدر جدول و شیران شهرداری هگمتانه با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

شیران شهرداری هگمتانه از نظر عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی در حال حاضر در ۵ بازی گذشته هیچ گلی را دریافت نکرده‌اند و بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارند همچنین بعد از تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با ۹ گل زده، همدانی‌ها با ۸ گل زده دومین خط آتش لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارند.

این دیدار جذاب‌ترین دیدار هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور است و باید منتظر ادامه درخشش شاگردان رضا طلایی‌منش باشیم.

صحبت از جایگاه‌های تیم‌ها در لیگ دسته اول فوتبال کشور هنوز زود است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: تیم فوتبال قشقایی شیراز از تیم‌های پر هوادار و با سابقه لیگ دسته اول فوتبال کشور است و در این فصل تیم جوان، با انگیزه و جنگنده‌ای جمع کرده‌اند و تا به این هفته با ارائه فوتبال زیبا نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند.

وی افزود: رجب‌زاده سرمربی قشقایی شیراز در دوران بازیگری از بازیکنان باهوش فوتبال ایران بوده که در اولین دوران حضور مربیگری خود نشان داده مربی خوش فکر و آینده‌داری نیز است و باید به ایشان تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: از نظر جدول رده‌بندی شاهد مصاف تیم صدرنشین و دوم جدول هستیم و فقط شرایط جدول باعث ایجاد حساسیت در این دیدار شده است.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در این هفته‌ها صحبت از جایگاه تیم‌ها بسیار زود است و هنوز امتیازات زیادی تا پایان فصل دست نخورده باقی مانده است و به راحتی با یک برد و باخت شرایط جدول به طور کامل عوض می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام دیدارها سنگین و سخت است، بیان کرد: به نظرم فرقی نمی‌کند در خارج از خانه یا بیرون از خانه با چه تیمی بازی کنید همه تیم‌ها قابل احترام هستند و همه بازی‌ها سخت هستند و هر بازی هم ۳ امتیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان اولین سال حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کند و از نظر مالی شاید ما جزو تیم‌های پایین جدول باشیم.

طلایی‌منش با بیان اینکه به دنبال بهترین نتایج هستیم، گفت: با بازیکنان جوان و با کیفیتی که داریم به دنبال کسب بهترین جایگاه در شان و شخصیت فوتبال استان همدان در پایان فصل هستیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با جنگ تا پایان مسابقات به خوبی از آبروی فوتبال استان همدان در کشور دفاع کنیم و مردم غرب کشور را شاد کنیم.

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه بعثت شیراز به مصاف تیم فوتبال شهدای قشقایی خواهد رفت.

کد خبر 5353989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha