۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتاب آموزش داستانویسی «مواد لازمش به مقدار کافی» منتشر شد

کتاب آموزش داستانویسی «مواد لازمش به مقدار کافی» منتشر شد

کتاب «مواد لازمش به مقدار کافی» با موضوع مبانی داستان نویسی نوشته سیدمحمدحسین حسینی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن ادبی سیمین، کتاب «مواد لازمش به مقدار کافی» نوشته سیدمحمدحسین حسینی به‌تازگی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب با مقدمه سعیده اسداللهی استاد ادبیات فارسی و با نگاهی نوین به آموزش داستان‌نویسی منتشر شده و مطالب آن حاصل تجربه های عملی وآموزشی نویسنده دردوره های متعدد داستانویسی دراین انجمن است.

حسینی نویسنده، منتقد و پژوهشگر ادبیات داستانی، متولد سال ۶۵ در تهران است و تاکنون دوره‌های مختلف داستان‌نویسی را در دانشگاه و موسسات فرهنگی ومحل انجمن برگزار کرده است. وی همچنین از سال ۹۷ با تاسیس انجمن ادبی سیمین دوره‌های متعدد داستان‌نویسی را در سراسر کشور برگزار کرده و نقد و پژوهش‌های متعددی در حوزه فرهنگ از او در مطبوعات وخبرگزاری ها منتشر شده است.

طعم ماندگار ادبیات، ساختار شعله‌ای که داستان را می‌پزد، مواد لازم به میزان کافی، نمک روان‌شناسی و اسطوره‌ها، چاشنی فلسفه و جامعه‌شناسی، زبان، قوام بخش داستان، جایگاه مخاطب در داستان ما، افزودنی‌های غیر مجاز و..... برخی از سرفصل‌های این‌کتاب هستند.

این‌کتاب با ۱۵۰ صفحه، با شمارگان ۳۰۰ نسخه منتشر شده و روز پنجشنبه ۲۷ آبان رونمایی می‌شود.

کد خبر 5354025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • به نظر من نخرید مفت گرانه IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      افتضاح بود