۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

معاون وزارت علوم:

نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه‌ها تبدیل وضعیت می‌شوند

نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه‌ها تبدیل وضعیت می‌شوند

ایلام-معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمامی نیروهای ایثارگر که در شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه فعالیت دارند، تبدیل وضعیت می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی ظهر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه ایلام اظهار داشت: نکاتی را در خصوص قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی در دانشگاه‌ها، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی مطرح کرده‌اند که تلاش داریم در این خصوص به یک تفسیر واحد برسیم.

وی اضافه کرد: باید برداشت‌های ناصحیح که از روند تبدیل وضعیت ایثارگران وجود دارد با یک وحدت رویه حل و فصل و این قانون مهم بزودی برای توجه به قشر زحمتکش ایثارگران اجرا شود.

خطیبی بیان کرد: تعداد قابل توجهی از نیروی‌های شرکتی دانشگاه‌ها تاکنون روند تبدیل وضعیت آنان انجام شده و برای تعداد باقیمانده نیز مکلف هستیم که در اسرع وقت کار تبدیل وضعیت نهایی شود.

معاون وزیر علوم ادامه داد: دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه‌ها نظر مساعد دارد.

کد خبر 5359948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پارتی بازی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      آره با پارتی و بدون آزمون و بدون گزینش حمایت برای تبیعض وضیعت میشن اما به نخبه ها میگن منتظر آزمون باشید آزمون ۴۵سال یکبار برگزار میشه و یه نفر میخواد نخبه ی بیچاره شرکت میکنه به دلیل اینکه توان رشوه نداره در مصاحبه صوری رد میشه و متهم میشه به عقب مانده
    • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      نیروهای انقلابی،متعهد و معتقد به ایثار و شهادت باید با ۱۵ سال سابقه، قراردادی یا شرکتی بمانند اما یک نیرویی که طی سالهای خدمت نه تنها هیچ اعتقادی به مسیر ایثارگران بلکه به انسانیت هم اعتقادی نداشته و ندارد فقط به واسطه ۶ ماه جبهه پدری که آن هم پشیمان است باید رسمی شوند .