۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

استاندار سمنان خبر داد؛

۱۷ مصوبه برای توسعه دیباج اخذ شد/ تلاش برای رفع مشکل مسکن مردم

۱۷ مصوبه برای توسعه دیباج اخذ شد/ تلاش برای رفع مشکل مسکن مردم

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به سفر روز گذشته خود به دامغان، گفت: سفر به دیباج دارای ۱۷ مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و .. ارتباط داشت.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ماحصل سفر روز گذشته خود به دامغان به خصوص شهر دیباج بیان کرد: بخشی از اهداف این سفر استماع مشکلات مردم و مسئولان در شهرستان دامغان به ویژه شهر دیباج بود که دارای ظرفیت‌های عظیم تولیدی و اقتصادی به خصوص گردشگری و دامپروری و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه مسکن دیباج در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: سفر به دیباج دارای ۱۷ مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و.. ارتباط داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم، گفت: دغدغه عشایر دیباج همچنین کسانی که مرتع داری و دامداری می‌کنند به خصوص در بخش تأمین نهاده‌های دامی از جمله مسائلی بود که در این سفر مطرح و مورد استماع قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه دیباجی ها مطالبه ایجاد منطقه دامپروری نیز داشتند، بیان کرد: از جمله مشکلات مردم دیباج بحث فقدان زمین برای ساخت مسکن است که زمین الحاقی به حوزه شهر مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری نیز دیباج دارای داشته‌های فراوانی است، گفت: موقعیت جغرافیایی، تفرجگاه‌ها و همچنین مناظر طبیعی بکری که این شهر دارد می‌تواند منبع جذب گردشگر باشد که در این سفر ظرفیت‌های این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5361992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha