۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای:

نیازمند نگاه نوآورانه برای حل مشکلات هستیم

نیازمند نگاه نوآورانه برای حل مشکلات هستیم

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای گفت: نیازمند نگاه نوآورانه‌ای از جنس تحول‌های مردمی هستیم که برای حل مسئله به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محسن دوباشی، مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای در آئین افتتاحیه مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام که به همت ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای برگزار شد، گفت: ابتدا خوشحالی خودم را از رونمایی حرکتی که شاهد زحمت یکایک دوستان بوده تا به نقطه آغاز برسیم تشکر می‌کنم و این مسئله را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: نکته‌ای که لازم می دانم در اینجا به آن بپردازم بحث موضوع آموزش است که از دو منظر می‌توان به آن پرداخت؛ چراکه آموزش همیشه می‌تواند منجر به توانمندسازی شود اما آنچه که مدرسه پیشرفت برای آن ساخته شده ایجاد یک مدرسه حکمرانی نیست بلکه برای پوشش خلاءهای موجود است.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای اظهار کرد: این تحول نیازمند بحث‌های جدیدی است و در حوزه محتوا تلاش شده موضوعاتی بیان شود که خلأها را بیان کند.

به گفته وی، نکته دوم این است که ما برای اینکه بتوانیم مسئله‌های عمیقی را که روز به روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم بیان کنیم نیازمند نگاه نوآورانه‌ای از جنس تحول‌های مردمی که برای حل مسئله به میدان بیایند هستیم.

دوباشی تصریح کرد: این نقطه تحولی به شدت نیازمند نگاه نوآورانه است و این تحول پیشرفتی مبتنی بر پیشرفت بشر است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای ایران آینده و برای اینکه رو به جلو حرکت کنیم باید به سمت مأموریت گرایی حرکت کنیم نه ساختارگرایی وماموریت‌هایی که برعهده ما قرار دارد موضوعیت دارد نه سازمانی که در اختیار ما قرار دارد.

کد خبر 5362049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha