۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

نماینده دشتستان:

مشکلات آب منطقه بوشکان حل شود/ لزوم احداث سد

مشکلات آب منطقه بوشکان حل شود/ لزوم احداث سد

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آب در بخش بوشکان گفت: این منطقه نیازمند احداث سد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در نشست با بخشدار، اهالی شوراها و دهیاران بخش بوشکان به مشکلات مردم بخش بوشکان در ثبتی کردن زمین‌های خود اشاره کرد و خواستار تلاش بنیاد مسکن برای این مهم شد.

وی استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در بخش بوشکان را از خواسته‌های مردم دانست و ادامه داد: باید تلاش شود که مردم منطقه بوشکان برای پیگیری مسائل خود نیازی به طی مسافت و حضور در مرکز شهرستان و استان نداشته باشند.

رضایی احداث سد و کف‌شکنی چاه‌ها را از مهمترین خواسته‌های اهالی بوشکان عنوان و اضافه کرد: ما نیز در کنار مسئولان استانی تلاش می‌کنیم تا شاهد رفع نیازهای مردم این منطقه باشیم و ضمن تأمین آب شرب مورد نیاز مردم، زمینه شکوفایی کشاورزی این منطقه نیز فراهم شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، با همراهی مسئولان استانی نشست‌های مشترکی را برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در این نشست تلاش می‌شود که با همفکری مدیران استانی و مسئولان محلی، تصمیماتی اتخاذ شود که نتیجه آن برون رفت از مشکلات فعلی و حل مسائل و تأمین نیازهای مردم در این مناطق باشد.

رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات روستاهای بخش بوشکان در حوزه تأمین منابع آب شرب و کشاورزی و نیز در حوزه بنیاد مسکن است، امروز از مدیران این دو دستگاه دعوت کردیم تا در این بخش حضور یابند.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان برای تأمین آب مورد نیاز مردم در حوزه کشاورزی بخش بوشکان تلاش جدی داشته باشند و نسبت به رفع این مسائل اقدام کنند. کشاورزان در نقاط مختلف بخش بوشکان با چالش جدی برای تأمین آب شرب و آب کشاورزی روبرو هستند و باید برای تأمین این نیاز مهم اقدام شود.

در این نشست که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه‌ای در شهر کلمه برگزار شد دهیاران، اعضای شوراها و بخشدار بوشکان به تفکیک مسائل و نیازهای روستاهای خود را در حوزه آب و بنیاد مسکن عنوان کرده و خواستار رسیدگی به آن شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه‌ای نیز به این مسائل پاسخ گفتند.

کد خبر 5362644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha