۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴

معاون استاندار سمنان :

سرمایه در گردش مورد نیاز در استان سمنان ۴ هزار میلیارد تومان است

سرمایه در گردش مورد نیاز در استان سمنان ۴ هزار میلیارد تومان است

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سرمایه در گردش مورد نیاز در استان حدود چهار هزار میلیارد تومان شامل ۳۰ درصد ارزش تولیدات استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون تبصره ١٨ اعتبارات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تولیدات استان ۲۳ هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: سرمایه در گردش مورد نیاز حدود چهار هزار میلیارد تومان شامل ۳۰ درصد ارزش تولیدات استان محسوب می‌شود.

وی افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در مرحله اول تنظیم جدول شیوه نامه تبصره ۱۸ هستند و لذا ضرورت دارد طی یک هفته نقص‌های موجود در تحقق این امر را احصا و در اختیار اداره کل اقتصاد و دارایی قرار داده تا به فرآیند اجرایی این امر دست یابیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باید تلاش کرد تا نیاز مرتبط با سرمایه در گردش و همچنین سرمایه ثابت را فراهم آورده تا زمینه اشتغال آفرینی در استان فراهم شود، گفت: لازم است تا دستگاه‌های اجرایی استان، حداکثر به مدت دو هفته آینده، پروژه‌های مربوطه را شناسایی نموده تا به محض بازگشایی سامانه، نسبت به ثبت پروژه‌ها اقدام کرد.‌

کد خبر 5364459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha