۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان سریع تر تخصیص یابد

اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان سریع تر تخصیص یابد

بندرعباس - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان خواستار تخصیص سریعتر اعتبارات به منظور آغاز بازسازی زیرساختها و منازل مناطق زلزله زده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی گفت: متاسفانه مدتی قبل زلزله ای در استان هرمزگان به وقوع پیوست که به منازل، مدارس، چشمه های کشاورزی و برخی زیرساختهای شهری و روستایی آسیب جدی وارد کرده است. انتظار می رود ضمن بازدیدی که دولتمردان داشتند در اسرع وقت اعتبارات معینی تخصیص داده شود تا شاهد آغاز بازسازی باشیم.

نماینده بندرعباس گفت: انتظار می رود هرچه سریعتر اعتبارات لازم برای آغاز ساخت منازل آسیب دیده و بازسازی زیرساختها تخصیص داده شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خواستار توجه ویژه دولت به تحقق اعتبارات بودجه ای برای اشتغال زایی به ویژه در استانهای محروم با نرخ بیکاری بالا شد.

مرادی گفت: همواره بر موضوع اشتغال زایی تاکید شده است، اما متاسفانه در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و حمایت از تولید و اشتغال هم نگاه خوبی نبوده و هم عملکرد ضعیفی اعمال شده است.

وی در ادامه گفت: این تبصره به اشتغال زایی برای قشر محروم جامعه تاکید داشته و هر کدام از دستگاه ها و نهادها ملزم به توجه به این حوزه و تخصیص اعتبارهایی شدند، مجلس نیز باید بعد نظارتی خود را به صورت جدی دنبال کند تا دولت توجه مناسبی به اجرای این تبصره و اشتغال زایی برای مردم داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: استانهای محردم انتظار و توقع بیشتری دارند، در هرمزگان تمامی ظرفیتها برای اشتغال زایی وجود دارد اما نرخ بیکاری بسیار بالاست، متاسفانه دولتها چه در گذشته و چه حال توجه چندانی به این موضوع نداشتند، ما باید سالیانه یک میلیون اشتغال زایی داشته یاشیم تا پاسخگوی نیاز مردم باشیم اما متاسفانه این موضوع محقق شد.

کد خبر 5364531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha