۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

فرماندار ویژه ری خبر داد؛

انهدام باند سرقت مشتقات نفتی ری/انبار احتکار مواد پتروشیمی کشف شد

انهدام باند سرقت مشتقات نفتی ری/انبار احتکار مواد پتروشیمی کشف شد

ری- فرماندار ویژه ری از انهدام باند سرقت از خطوط لوله انتقال انواع مشتقات نفتی خبر داد و گفت: یک انبار نگهداری مواد پتروشیمی نیز توسط پلیس اقتصادی شناسایی و کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی ظهر سه شنبه در حاشیه اجرای ششمین مرحله طرح رعد ستاد فرماندهی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از انهدام باند و شبکه سرقت از خطوط لوله انتقال انواع مشتقات نفتی توسط سربازان گمنام اداره کل اطلاعات جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته این باند دارای ۸ عضو بوده که تا کنون ۶ تن از آنها دستگیر شده اند.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه اعضای این باند گسترده در شهرهای همجوار ری فعالیت دارند و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد گفت: این افراد با خرید و یا اجاره زمین‌های اطراف لوله‌های انتقال مشتقات نفتی اقدام به حفر تونل‌های بزرگ کرده و با ایجاد شکاف در لوله‌ها اقدام به سرقت مشتقات نفتی می‌کردند.

توکلی کجانی از کشف انبار نگهداری مواد پتروشیمی نیز در ری خبر داد و بیان داشت: افراد خاصی این مواد را از طریق بورس خریداری و پس از نگهداری در انبارهای شهرستان ری به قیمت‌های چند برابری به کارگاه‌های کوچک عرضه می‌کردند که پلیس اقتصادی و سایر دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری ضمن شناسایی این افراد مواد پتروشیمی را ضبط کردند.

وی افزود: ضمن تشکر از عوامل انتظامی و نظامی باید اعلام کنیم که افزایش کشفیات حاصل استقرار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان ری است.

کد خبر 5364586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha