۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

معاون اقتصادی استاندار سمنان :

۱۲۴ طرح تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

۱۲۴ طرح تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۲۴ طرح تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند، گفت: این تسهیلات باعث فراهم شدن ۲۳۱ فرصت شغلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد بعدازظهر سه‌شنبه در سیصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه با موافقت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۲۴ طرح تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند، ابراز داشت: به این واحدها در مجموع ۳۰۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود تا بتوانند نقش مهمی در رونق اقتصادی استان و کشور ایفا کنند.

وی بابیان اینکه پرداخت این تسهیلات ۲۳۱ فرصت شغلی را در استان سمنان فراهم می‌کند، افزود: در واقع یکی از اهداف پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز کمک به بهبود اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران است که توانسته‌ایم در طی این جلسات آن را محقق کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه تزریق نقدینگی باید به موقع به سیستم تولید انجام شود تا پروسه آن به حداقل زمان ممکن کاهش یابد، ابراز داشت: ستاد تسهیل در سال جاری رویکرد خود را به سمت اجرای صددرصدی مصوبات تغییر داده است که یکی از آن‌ها همین موضوع نقدینگی است.

شریفی نژاد بابیان اینکه تلاش مضاعف مسئولان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رفع نیاز صنعت، معدن و کشاورزی استان است، تصریح کرد: تحقق شعار سال و اهداف دولت در بحث صنعت، معدن و کشاورزی و تولید و همچنین تحقق رشد ۸.۵ درصدی پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه اقدامات مناسب در حوزه ستاد تسهیل، تزریق نقدینگی، کاهش ناکارایی‌ها و توجه به زمان در حوزه حمایت از تولید، رشد پایدار و صنعتی مقاوم برای استان رقم می‌زند، افزود: اقتصاد نظام‌مند، با مدیریت زمان و استفاده از فرصت‌های موجود محقق کننده این آرمان است.

کد خبر 5364613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha