۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی آغاز به کار کرد

کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی آغاز به کار کرد

کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی توسط گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه‌های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر انجمن ژنتیک ایران، کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی به مدت دو روز ۱۰ و ۱۱ آذرماه توسط گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه‌های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه آغاز به کار کرد.

ژنتیک مولکولی، ژنتیک بالینی، سلول‌های بنیادی، بیو انفورماتیک، تشخیص و مشاوره ژنتیک و فارماکوژنومیکس محورهای فرعی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

دکتر محمود تولایی، رئیس انجمن ژنتیک ایران در این باره خاطرنشان کرد: کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان داخل و خارج کشور برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های ژنتیک و ژنومیک انسانی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس همچنین یک بستر میان رشته‌ای ویژه برای محققان، پزشکان و دانشجویان جهت ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری‌ها، روندها، نگرانی‌ها و همچنین چالش‌های عملی موجود و راه حل های پذیرفته شده در زمینه‌های ژنتیک انسانی و ژنومیک را فراهم می‌کند.

تولایی با اشاره به ارائه یافته‌های تحقیقات بنیادی، کاربردی، تجربی و آزمایشگاهی در تمام زمینه‌های ژنتیک انسانی و ژنومیک در این کنفرانس تصریح کرد: حضور عموم اساتید، محققان، دانشجویان و دیگر علاقمندان در این همایش بدون ثبت نام، آزاد و رایگان است.

کد خبر 5364713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha