۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

اهواز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز پنجشنبه در آئین افتتاح کارگاه خیاطی تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز گفت: ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که با برنامه‌ریزی درست می‌توان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

وی ادامه داد: امروز در شهر اهواز به منظور بهره‌برداری از یک کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی هستیم که در مسیر اقتصادی مردم‌سالار با یک چرخ خیاطی شروع شده و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان به کارخانه تولیدی رسیده و در سال‌های آینده هم توسعه پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این الگوسازی به ما نشان می‌دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها می‌توان بر مشکلات اقتصادی فائق شد.

وی اظهار کرد: یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

سردار سلیمانی افزود: برنامه سازمان بسیج پشتیبانی جدی‌تر، وسیع‌تر و مؤثرتر از اقدامات مردمی و کارگاه‌های اقتصادی مردم پایه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش می‌شود تا مردم و به خصوص جوانان بتوانند در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

کد خبر 5365855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha