۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غفاری عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان با حضور دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور و دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: این نمایشگاه در ۱۶ غرفه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزاری شده و علاقه‌‎مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر به صورت حضوری از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه در بستر فضای مجازی، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به پایگاه اینترنتی این نمایشگاه به صورت مجازی از غرفه‌ها بازدید کنند.

دبیر اجرایی بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ۱۲ کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5366214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha