۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

امام جمعه علامرودشت:

اروپایی ها به فکر دور زدن ایران نباشند

اروپایی ها به فکر دور زدن ایران نباشند

علامرودشت- امام جمعه علامرودشت گفت: اروپایی‌ها اگر در این دور از مذاکرات فکر می‌کنند می توانند که ایران را فریب داده و دور بزنند، سخت در اشتباه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر از لامرد، حجت‌الاسلام احمد باقری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توجه به اهمیت سلام کردن گفت: آنچه جنبه مثبت در تربیت انسان دارد دستور داده شده است که انجام شود و اما آنچه در تربیت انسان نقش تخریبی دارد، انسان از آن منع شده، از جمله اموری که در این زمینه روی آن تاکید شده بحث نحوه معاشرت و سلام کردن است.

وی ادامه داد: ساده‌ترین راه مخابره دوستی در بین مسلمانان سلام کردن است و سلام به معنی جویای احوال و سلامتی طرف مقابل است.

خطیب جمعه علامرودشت در خطبه دوم نماز با توجه به گسترش ویروس کرونا گفت: نمونه جدیدی در حال گسترش است و به گفته مسئولان کشور احتمال زیاد به کشور هم سرایت خواهد کرد، به خودم و همه شما بزرگواران توصیه می‌کنم که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنید.

وی گفت: متأسفانه در بعضی از شهرهای بزرگ رعایت دستورات بهداشتی خیلی کمرنگ شده است.

باقری نیا در ادامه بیان کرد: به مناسبت تجلیل از مقام، نام و یاد شهدا در آینده سومین یادواره شهدای بخش علامرودشت برگزار خواهد شد.

این استاد حوزه افزود: این یادواره‌ها می‌تواند راه گشا باشد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

باقری نیا گفت: رسانه‌های بیگانه دائماً در حال رصد اخبار داخلی ما هستند که کوچک‌ترین مسئله ما را بزرگ کرده و باعث ایجاد آشوب شوند، آنها با فرهنگ شهادت ما مشکل دارند.

حجت‌الاسلام باقری نیا اشاره‌ای به نشست وین و مذاکرات هسته‌ای، گفت‌: این نشست با نشست‌های سابق متفاوت است، هدف اول از سوی ایران رفع همه تحریم‌های ضالمانه است.

او گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند، باید تضمین دهند و راست آزمایی شود.

وی گفت‌: آمریکا و اروپایی‌ها اگر در این دور از مذاکرات فکر می‌کنند که مثل قبل می‌توانند باز هم ایران را فریب داده و دور بزنند، سخت در اشتباه هستند.

باقری نیا در پایان با توجه به شانزدهم آذر روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی قبل و بعد از انقلاب در همراهی با امام و رهبری در مبارزه با استکبار کار نامه‌ای درخشان از خود بر جا گذاشته است.

کد خبر 5366621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha