۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۰

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۶۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه

انجام ۶۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه طی روز گذشته بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد که اکیپ‌های راهداری در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: به علت بارش برف در محورهای سردسیر استان کرمانشاه مانند پاوه به نوسود، پاوه به سه راهی گردنه شهدا، پاوه به پلنگان و گردنه خسروآباد شهرستان سنقر و کلیایی عملیات برف روبی در این محورها انجام گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای برف گیر استان کرمانشاه مجموعاً ۶۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۳۳ هزار تن عملیات نمک باشی برای پیشگیری از یخ زدگی جاده‌ها توسط اکیپ‌های راهداری انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: با توجه به متوقف شدن بارش‌ها در استان کرمانشاه و تلاش مأموران راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار در استان کرمانشاه، گفت: تعداد ۵۰۰ نیرو راهداری استان کرمانشاه در ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار به صورت شیفت بندی و پشتیبانی در استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح زمستانی راهداری به علت آغاز بارش‌های پاییزی از آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شده است.

کد خبر 5366670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha