۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۵

فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران

فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران

برای راهنمایی بیشتر والدین تلاش کردیم تا در این بخش بهترین فروشگاه های لباس نوزادی در ایران را معرفی کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید اینترنتی لباس نوزادی یکی از لذت بخش ترین خریدها در تمام دنیاست. خرید لباس نوزاد باید پیش از تولد نوزاد انجام شود. به همین دلیل بیشتر خانواده‌ها دنبال بهترین فروشگاه برای خرید لباس نوزاد هستند تا بتوانند در عین داشتن یک خرید بصرفه لباسی با کیفیت و مناسب برای نوزادشان خریداری کنند. معمولاً خرید لباس مردانه و زنانه برای بزرگسالان کار سختی نیست اما خرید لباس نوزادی به نسبت سخت‌تر است. ممکن است به مرکز خریدی بروید که چندین فروشگاه لباس داشته باشد اما حتی یک مغازه لباس نوزادی هم در آنجا وجود نداشته باشد. به همین دلیل برای راهنمایی بیشتر والدین تلاش کردیم تا در این بخش بهترین فروشگاه‌های لباس نوزادی در ایران را معرفی کنیم.

۱- فروشگاه بزرگ هپی پوش

فروشگاه هپی پوش یکی از بهترین فروشگاه‌های تخصصی لباس نوزادی، کودک و نوجوان در ایران است. هپی پوش تن پوش کوچولوهای خوش پوش است. این فروشگاه ارائه دهنده انواع خرید لباس نوزادی، لباس پسرانه، دخترانه، کفش بچگانه، سیسمونی از برندهای پوشاک خارجی است. لباس‌های فروشگاه هپی پوش کاملاً از برندهای پوشاک خارجی (برندهایی نظیر لوپیلو، کیابی فرانسه، نیم ایت دانمارک، کرویت و…) هستند اما قیمت آنها به نسبت ارزان‌تر و بسیار با کیفیت است. در این مرکز خرید می‌توان انواع لباس نوزادی تا نوجوانی را برای فرزندان دلبندتان پیدا کنید.

از نظر قیمت محصولات، تنوع کالاها و کیفیت محصولات فروشگاه هپی پوش یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی است. در این فروشگاه می‌توان محصولات برندهای پوشاک خارجی را با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی خریداری کرد. قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن محصولات این فروشگاه باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس نوزادی در ایران باشد.

فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران

در سایت هپی پوش براحتی می‌توانید محصولات برندهای معتبری مثل ارنستینگ فمیلی، الایو، ایمپی دیمپی، پپرتز، جینا بیوتی، کرویت، کرویت پرو، کرین، کول کلاب و … را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. این فروشگاه یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش لباس استوک در کرج است. مرکز فروشگاه شهر کرج است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. با خرید لباس نوزادی اینترنتی از این سایت می‌توان به راحتی لباس نوزادی خود را سفارش داد. یکی از امکانات منحصربفرد هپی پوش استفاده از رنگ‌های شاد و بچگانه در رابط کاربری سایت می‌باشد. این رنگ‌ها نه تنها در سایت بلکه در تمام محصولات و لباس‌های برندی که ارائه می‌دهد نیز مشاهده می‌شود. رنگ‌های شاد و رنگارنگ وجه تمایز هپی پوش نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی نوزادی است. به نحوی که حتی لوگوی این سایت نیز با رنگ‌های شاد و رنگارنگی طراحی شده است. به همین دلیل باعث می‌شود تا مشتریان خرید شادتر همراه با حس هیجان انگیز و مثبتی را تجربه کنند.

رنگ‌ها تأثیر زیادی روی یادگیری و رفتار کودکان دارند. ترکیب رنگ‌های گرم باعث ایجاد حس صمیمیت و رنگ‌های سرد آرامش بخش است. هپی پوش رنگ‌ها را بخوبی با هم ترکیب ساخته تا بتواند فضایی کاملاً کودکانه بسازد. این موضوع به ویژه در استفاده از ترکیب رنگ‌های زرد و خلاقانه اش که باعث حس خوش بینی، حس شادی و انگیزه می‌شود دیده می‌شود. ضمناً هپی پوش دارای برنامه‌های تخفیفی، تشویقی و ویژه خاصی برای مشترکین خود می‌باشد.

۲- نی نی بازار

فروشگاه های اینترنتی لباس نوزادی در ایران

یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر خرید اینترنتی لباس نوزادی، نی نی بازار است. نی نی بازار فروشگاهی برای خرید لباس نی نی، مامان و باباست که با هدف ارائه محصولات ایرانی و خارجی مورد نیاز برای خانواده‌ها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب راه اندازی شد. این فروشگاه مخصوص وسایل نوزاد است که در دسته بندی‌های مختلفی از جمله بهداشت و حمام، تغذیه و غذاخوری، آموزش و سرگرمی، مد و پوشاک، مراقبت و ایمنی و در نهایت مامان و بابای نی نی قرار دارند.

۳- کارترزلند

کارترزلند یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس نوزاد و کودک در ایران است. همانطور که از نام این فروشگاه مشخص است مرجع تخصصی لباس نوزاد و کودک برند کارترز در ایران می‌باشد. کارترز یکی از برندهای پوشاک خارجی معروف و پرطرفدار آمریکایی است. سه اصل اولیه کارترزلند ارسال رایگان، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا است. مرکز این فروشگاه در استان تهران می‌باشد. کلیه لباس‌های نوزادی این فروشگاه از برند کارترز هستند. فروشگاه اینترنتی کارترلند دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. در این فروشگاه انواع ست لباس نوزادی کارترز، سرهمی کارترز، ملزومات کودک مثل اکسسوری ها، وسایل حمام و بهداشتی، کالسکه و … از برند کارترز را خریداری کرد.

۴- دلبند

فروشگاه دلبند یک فروشگاه تخصصی فروش لباس و لوازم نوزاد، کودک، سیسمونی، بازی و سرگرمی، اکسسوری، کتاب و لوازم و تحریر و.. است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۲ و با شعار " آرزوی دلبند آراستگی دلبندانمان" تأسیس شد. در دلبند انواع لباس نوزادی، شلوار و شلوارک، کفش، پاپوش و.. را می‌توان به صورت اینترنتی سفارش داد.

۵- نی نی لازم

فروشگاه اینترنتی نی نی لازم یک فروشگاه خرید اینترنتی لباس نوزادی و سیسمونی و سایر اقلام نوزادی است. دسته بندی‌های فروشگاه شامل پوشاک بچگانه، مراقبت نوزاد، بهداشت نوزاد، حمام و تعویض، اسباب بازی و گردش و سفر می‌باشد. نی نی لازم ارائه دهنده لباس نوزادی و بچگانه برندهای مختلفی از جمله برند تاپ لاین، لباس برند به آوران، دولو، لیدولند، دانالو و … است.

۶- نی نی کالا

نی نی کالا فروشگاه خرید اینترنتی لباس مادر و نوزاد است. دسته بندی‌های این فروشگاه شامل سیسمونی، اسباب بازی، لوازم اتاق خواب نوزاد، تخت و کمد، مد و لباس کودک، لباس بارداری و حاملگی است. علاوه بر این لیست فروشگاه‌های مختلف لباس نوزادی و سیسمونی به تفکیک استان‌ها نیز در این سایت معرفی می‌شوند.

۷- بی بی پرو

بی بی پرو همانند نی نی کالا مخصوص نوزاد و مادر است. در این فروشگاه انواع محصولات مراقبتی بهداشتی، پوشاک، لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی، ایمنی و مراقبت از نوزاد و کودک، لوازم خواب، مایحتاج مادر و … ارائه می‌شود. برندهای لباس ارائه دهنده شامل اندی وا وا، آرتی، بیبی کلاب، بیبی شاپ، بیبی پرو، بیبی اس و کارترز آمریکا است. می‌توانید بر اساس سن نوزاد خود از بدو تولد تا ۲۴ ماه در این فروشگاه لباس نوزادی و بچگانه را خریداری کنید.

۸- نیموشاپ

فروشگاه اینترنتی نیموشاپ ارائه دهنده انواع لباس و اکسسوری بچگانه از نوزادی تا نوجوانی است. در نیموشاپ انواع ست لباس دخترانه، پسرانه، ست بیرونی، ست راحتی، بلوز و شلوار، شلوارک، پوشاک بهاره و تابستانی، پاییزی و زمستانی، انواع سرهمی، اکسسوری، جوراب و … ارائه می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5368702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha