۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

پیام شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام به مناسبت ۱۶ آذر؛

دانشجو سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام است

دانشجو سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام است

شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام در پیامی به مناسبت روزدانشجو اعلام کرد: دانشجو می‌تواند سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام و رشد و تقویت همکاری و همیاری در این عرصه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با صدور پیامی به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای والامقام جنبش دانشجویی مسلمان ایران را گرامیداشت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه‌تعالی

«طَلَبُ العِلمِ فَریضَةٌ عَلی کُلِّ مُسلِمٍ و مُسلِمَةٍ»

شانزدهم آذرماه روز ایستادگی جنبش دانشجویی در برابر استبداد و استعمار و نماد روحیه حماسی، حق طلبی و بصیرت شهدای والامقام، مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی گرامی باد.

بی‌تردید امروزه جایگاه ممتاز دانشگاه در جامعه از نهاد اشاعه و ترویج علم فراتر رفته است و این مکان مقدس خاستگاه پیدایش تحولات و تفکر ناب آرمانگرایی، تحول آفرینی و عدالت‌خواهی است و بر این باوریم که دانشجو می‌تواند سرچشمه تحقق دیپلماسی فعال علم و فناوری در جهان اسلام و رشد و تقویت همکاری و همیاری در این عرصه باشد.

شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام ضمن پاس‌داشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی مسلمان ایران، بار دیگر خردمندی و روحیه سرشار از پرسشگری دانشجویان گرانقدر را ارج می‌نهد و رشد و تعالی همراه با تقویت روحیه ایمانی و اسلامی ایشان را از پروردگار متعال آرزومند است.

کد خبر 5369820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha