۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

مدیر حوزه های علمیه فارس:

نیروهای متناسب با گام دوم انقلاب باید در حوزه ها تربیت شوند

نیروهای متناسب با گام دوم انقلاب باید در حوزه ها تربیت شوند

شیراز – مدیر حوزه های علمیه فارس گفت: برنامه های مختلفی در حوزه های علمیه فارس در حال اجرا است که اولویت آنها تربیت نیروهای متناسب با گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد استوار میمندی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: کارهای زیادی در گذشته انجام شده اما همچنان حوزه‌های علمیه با جایگاه اصلی خود فاصله دارند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجه‌ای از برنامه‌های حوزه علمیه زمان بر است اما آنچه که امروز در اولویت قرار دارد تربیت نیروهای مناسب با گام دوم انقلاب است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس تصریح کرد: ارتباط حوزه و تبلیغات اسلامی ارتباطی ذاتی است که به طور حتم افزایش این ارتباطات باعث رسیدن به موفقیت‌های چشم گیر خواهد شد.

حجت الاسلام استوار میمندی افزود: امروز دشمن ابزارهای مختلفی در اختیار دارد اما محتوا ندارند در حالی که ما نیز اقدامی اساسی انجام نداده‌ایم زیرا از گذشته تاکنون فقط مقام معظم رهبری دغدغه فرهنگی داشتند اما دولت‌ها چنین نگاهی ندارند.

وی یادآور شد: اقتصاد و معیشت مهم است اما اینکه بدون نگاه‌های فرهنگی به طور حتم درست نمی‌شود و دولت‌ها در زمان کمبودها اول به دنبال حذف اعتبارات فرهنگی هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس تصریح کرد: متأسفانه نگاه دولت‌ها و نمایندگان ادوار مختلف مجلس به موضوع فرهنگی نگاه مصرف گرایی بوده در حالی که چنین نیست.

کد خبر 5369824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha