۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۶

عصر چهارشنبه؛

مراسم گرامیداشت روز پرستار در دماوند برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز پرستار در دماوند برگزار شد

دماوند- مراسم گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه مراسم گرامیداشت روز پرستار در آستانه ولادت حضرت زینب (س) با حضور جمعی از مسئولان و کادر درمان در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، اعضای هیأت امنای، پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) دماوند حضور داشتند و به پاس قدردانی از زحمات پرستاران با اهدای هدایایی از آنها تجلیل شد.

سمانه میرزایی، رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند در این مراسم اظهار داشت: حرفه پرستاری در تراز اول تأمین حفظ و سلامت انسان‌ها قرار دارد و توجه ویژه مردم و مسئولان، پرستاران را از نظر روحی تقویت می‌کند.

میرزایی با بیان اینکه پرستار، واژه آشنایی است، کلمه‌ای که ناخودآگاه هر شنونده‌ای را به یاد زنان و مردان سفیدپوش می‌اندازد که در سخت‌ترین شرایط لحظه‌ای مهر، صبوری و عطوفت از سیمای آنان دور نمی‌شود گفت: پرستاران انسان‌های بی‌ادعایی هستند که به معنی واقعی کلمه خالصانه کار می‌کنند و تمام تلاش خود را معطوف می‌دارند تا بیماران رنج بیماری را به آرامی سپری کنند.

وی عنوان داشت: جایگاه و حرفه پرستاری در تأمین حفظ و سلامت انسان‌ها در تراز اول قرار دارد و پرستار فرشته رحمت برای بیمار است و پرستاری، یکی از سخت‌ترین حرفه‌ها به لحاظ جسمی و روحی است و بعضی کارها تعطیلی بردار نیست و پرستاری از جمله همین حرفه است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند با تاکید بر اینکه فرهنگ جامعه باید اهمیت کار پرستاری و دشواری کار آنها را بشناسد افزود: با مشکلات عدیده‌ای که پرستاران عزیزمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، توجه ویژه مردم و مسئولان آنها را از نظر روحی تقویت می‌کند تا بتوانند بهتر به شغل مقدس خود بپردازند.

کد خبر 5371012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha