۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

میخائیل اولیانوف؛

از طریق تلاش‌های عملگرای مشترک شانس واقعی برای موفقیت داریم

از طریق تلاش‌های عملگرای مشترک شانس واقعی برای موفقیت داریم

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین ضمن تأیید عملگرایی ایران در این مذاکرات، از سایر طرف ها خواست برای نتیجه بخش بودن مذاکرات، به این عملگرایی پایبند باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در صفحه شخصی خود در توئیتر به از سرگیری مذاکرات هسته ای وین در روز پنج شنبه واکنش نشان داد.

وی نوشت: دلایلی برای این باور دارم که ایران در نشست کمیسیون مشترک امروز (پنج شنبه) عملگرایی زیادی از خود نشان داد. این امر برای سایر شرکت کنندگان در گفتگوهای وین نیز الزامی است.

اولیانوف با بیان این مطلب افزود: از طریق تلاش های عملگرای مشترک، شانس واقعی برای موفقیت داریم.

ادامه دور جدید مذاکرات وین برای برچیدن تحریم ها علیه ایران از روز پنجشنبه آغاز شد و «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و مذاکره‌کننده ارشد ایران د ر مذاکرات با گروه ۱+۴ (انگلیس، فرانسه، روسیه چین بعلاوه آلمان) تأکید کرده که ایران برای ورود به مذاکرات اراده جدی داشته و در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، هیچ مانعی برای توافق نمی‌بیند.

«انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در پایان جلسه کمیسیون مشترک برجام تأکید کرد که تمامی طرف‌های مذاکره‌کننده تأیید کردند که تا زمان حصول توافق به مذاکرات ادامه می‌دهند.

کد خبر 5371890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha