طرح ادعاهای واهی و ابراز امیدواری تل آویو برای شکست مذاکرات وین

طرح ادعاهای واهی و ابراز امیدواری تل آویو برای شکست مذاکرات وین

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن ابراز امیدواری برای شکست مذاکرات وین، مدعی شد ایران جز در صورت تحریم و تهدید نظامی، برنامه هسته ای خود را متوقف نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن تکرار ادعاهای واهی علیه ایران و ابراز امیدواری برای شکست مذاکرات هسته‌ای وین گفت: ایران جز در صورت اعمال تحریم‌های بازدارنده و تهدید نظامی حاضر به دست کشیدن از برنامه هسته‌ای خود نیست.

«گیلعاد اردان» در ادامه ادعاهای خود افزود: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با تل آویو در این خصوص توافق دارد که توافق هسته‌ای از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری نمی‌کند. شمار متعددی از اعضای دولت بایدن همان افرادی هستند که توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را تدوین و امضا کردند، با ما در این خصوص موافق هستند و معتقدند باید به توافق و قرارداد فراگیرتر و قوی‌تر با چارچوب گسترده‌تری دست یافت.

وی ادامه داد: توافق قدیمی که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما در آمریکا امضا شد، برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران کافی نیست. مذاکره درباره توافق جدید و قاطع‌تر که برنامه موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های منطقه‌ای این کشور را محدود کند، به نفع ایران نیست زیرا به محض بازگشت آمریکا به توافق پیشین، تحریم‌ها علیه ایران لغو می‌شود و آمریکا همه نفوذ خود را علیه تهران از دست می‌دهد.

قابل ذکر است دور جدید مذاکرات لغو تحریم‌ها در وین از روز پنج شنبه آغاز شده است و به طور همزمان، آمریکا و رژیم صهیونیستی با طرح اتهامات واهی و بهانه تراشی‌های بی اساس تلاش می‌کنند این مذاکرات را به شکست بکشانند.

کد خبر 5371918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha