۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۲

رییس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

پیوند موفق قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد

پیوند موفق قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد

مشهد - رئیس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشتاد و پنجمین عمل پیوند قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی اظهار کرد: به همت تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بیمارستان منتصریه، هشتاد و پنجمین عمل پیوند قلب بر روی بیمار مبتلا به نارسایی قلبی که آقایی ۵۵ ساله و اهل گرگان بود، با موفقیت در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) انجام شد

وی ادامه داد: قلب اهدایی از جوانی ۲۲ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمار پیوند شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: حال عمومی این بیمار در حال حاضر خوب است و در بخش مراقبت‌های ویژه دوران نقاهت را طی می‌کند.

وی گفت: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقمند و دلسوز بیمار تشکیل شده که هر چه از شروع فعالیت تیم می‌گذرد، هماهنگی آنان بارزتر و نتایج آن نیز بسیار مطلوب‌تر شده است.

رئیس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز امیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ریشه‌کنی ویروس کرونا، در آینده بتوانیم خدمت‌گزار بیماران واجد شرایط پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشیم.

کد خبر 5372520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha