۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

فرماندار تنگستان:

مبلمان زادگاه «رئیس‌علی دلواری» بر مبنای مقاومت و ایثار طراحی شود

مبلمان زادگاه «رئیس‌علی دلواری» بر مبنای مقاومت و ایثار طراحی شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید رئیس علی دلوار تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار شهر دلوار اظهار داشت: کار و پروژه‌های عمرانی بسیار خوب و مؤثری در شهر دلوار انجام شده است که انتظار داریم رونده این کارهای ادامه داشته و موجب رضایت‌مندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: اولین کاری که شهردار باید با دقت، کیفیت، مطالعه به آن بپردازد بحث مبلمان شهری است زیرا مبلمان شهری هم بر پایه زیر ساخت‌ها طراحی و هم فرهنگ عمومی منطقه در آن تعریف شده است.

فرماندار تنگستان افزود: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید رئیس علی دلوار تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود که نیاز است یک مطالعه درست و دقیق در این حوزه اتفاق بیفتد تا شهرداری به عنوان مجری کار گام‌های اساسی و اصولی بردارد.

وی ادامه داد: شهرداری در حوزه زیر ساخت‌های سلامت شهری تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: شهرداری زیرساخت‌های ورزشی که جوانان این منطقه نیاز دارند را در حوزه آقایان و بانوان با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در این حوزه همکاری لازم داشته باشد.

وی افزود: یکی از زیرساخت‌های اساسی و خدادادی منطقه دلوار دریا است و باید تلاش شود این موقعیت به پایتخت ذهنی رفاه و آرامش کسانی که در کنار آن هستند تبدیل شود و انتظار هم می‌رود شهرداری و شورای اسلامی شهر دلوار به خوبی به آن بپردازند.

لطفی یادآور شد: در حوزه اقتصاد با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی دریایی منطقه، شهرداری می‌تواند کارهای خوبی انجام دهد که باید شورای اسلامی شهر و شهرداری دلوار به این موضوع بیشتر بپردازند.

کد خبر 5373728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha