۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۳

مسئول مجمع جهادگران اردبیل عنوان کرد؛

فعالیت ۲۰۰۰ گروه جهادی در اردبیل

فعالیت ۲۰۰۰ گروه جهادی در اردبیل

اردبیل - مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: تاکنون ۲ هزار گروه جهادی بسیج در سامانه اطلس جهادی ثبت شدند و در سطح استان اردبیل در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه شامگاه سه‌شنبه در انتخابات شورای جهادی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد توسعه کمی و کیفی حرکت‌های جهادی در کشور هستیم که در استان اردبیل نیز ۲ هزار گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است.

وی گفت: این گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی، بهداشت، درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند.

مسئول مجمع جهادگران استان بیان کرد: حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج برکات زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به آشنایی با وضعیت محرومین و مستضعفین و ایجاد نگاه عدالت‌خواه در بین جوانان اشاره کرد که طبعاً باعث ایجاد تفکر پیگیری اقتصاد عدالت محور می‌شود.

اصلانی افزود: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت است.

وی تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

مسئول مجمع جهادگران استان همچنین عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

اصلانی گفت: تشکیل شوراهای جهادی بسیج در نواحی استان با حضور گسترده گروه‌های جهادی بسیج، بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین گروه‌های جهادی استان اردبیل است‌.

وی بیان کرد: برنامه ریزی اثر بخش، هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی، تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی، بهره مندی از صاحب نظران جهادی، مطالبه مسائل و مشکلات، احصای مشکلات و اولویت بندی آنان از جمله اهدافی است که در شوراها و مجمع جهادگران پیگیری می‌شود.

مسئول مجمع جهادگران استان عنوان کرد: تعداد ۱۲ شورای جهادی با برگزاری انتخابات و با حضور نمایندگان گروه‌های جهادی در نواحی استان تشکیل می‌شود که با حضور شوراهای جهادی نواحی استان نیز مجمع جهادگران استان شکل می‌گیرد.

کد خبر 5375761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha