۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه است

بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه است

گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: اوضاع بهداشت و درمان آرادان با مشکلاتی جدی مواجه بوده و نیازمند توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان به میزبانی نمازخانه گروه صنعتی شهید عارفی آرادان با بیان اینکه اوضاع بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مشکلاتی مواجه بوده و نیازمند توجه است، ابراز کرد: از مسئولان می‌خواهیم تا برای این منظور اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ناراحتی و گلایه‌مندی در خصوص بیمارستان آرادان وجود دارد که به وسیله استانداری پیگیری و رسیدگی خواهد شد، افزود: امروز باید به اصل اهداف توجه کرده و از مسائل جناحی و سیاسی فاصله بگیریم تا بتوانیم بهتر خدمت رسانی کنیم.

عضو خانه ملت در ادامه به داشته‌های آرادان اشاره کرد و گفت: ۳۷ گلخانه دار در شهرستان آرادان در حال فعالیت هستند که نیاز است ضمن رسیدگی به امورات این افراد، پیگیری‌ها برای مساعدت و همراهی در دستور کار قرار گیرد.

۱۳ مصوبه در شورای اداری

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۳ مصوبه در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان در حوزه‌های شهرداری، کشاورزی و بخش خصوصی مصوب شد که طی یک زمانبندی مشخص اجرایی خواهند شد، گفت: راه اندازی مجتمع بین راهی و واگذاری فضاهایی برای اشتغال‌زایی جوانان در ورودی شهر، از پیشنهادات نماینده گرمسار و آرادان و دیگر است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت این مهم علاوه بر اشتغال‌زایی، باعث افزایش ماندگاری مسافر و در نهایت کاهش تصادفات خواهد بود.

سید محمد رضا هاشمی با اشاره به اینکه کمیته پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی، بحث عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات را دنبال کرده و گزارش مستمر به مردم ارائه می‌کند، بیان کرد: در سفرهای بعدی به شهرستان آرادان، دیگر مسائل و موانع موجود بررسی و کارشناسی شده و دستورات لازم در راستای رفع آنها صادر خواهد شد از سوی دیگر موارد و مباحث حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری شهرستان آرادان کارشناسی و بررسی شده و در سفرها و جلسات آتی شورای اداری شهرستان بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی بازدید میدانی از سطح شهر آرادان، نقاط حادثه خیز مورد بررسی قرار گرفت که مصوب شد تا در اسرع وقت نسبت به رفع این نقاط اقدام شود، گفت: استان سمنان استان پایلوت وحدت، انسجام و همدلی است که این مهم در تمامی شهرستان‌ها از غرب تا شرق استان قابل مشاهده است.

کد خبر 5377131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha