۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

ثبت تصویر دوقلاده پلنگ در طارم سفلی قزوین

ثبت تصویر دوقلاده پلنگ در طارم سفلی قزوین

قزوین - مسئول محیط بانی طارم سفلی گفت: مأموران محیط بانی طارم سفلی موفق به تصویربرداری از دوقلاده پلنگ در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع طارم سفلی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین قهرمان اصغری اظهار کرد: مأمورین محیط بانی منطقه حفاظت شده طارم در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید موفق به مشاهده دو قلاده پلنگ ایرانی همزمان در یک موقعیت شدند.

وی تصریح کرد: دو تن از محیط بانان در حین گشت و کنترل منطقه موفق به مشاهده دو قلاده پلنگ ایرانی شدند که از پلنگ‌ها فیلم و عکس تهیه شد.

اصغری گفت: اکولوژی منحصر به فرد، تنوع گیاهی و جانوری منطقه طارم سفلی بهترین شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، بزکوهی، و پرنده نادر هما و سایر جانداران فراهم نموده است.

کد خبر 5377201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی عشقی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      سلام چرا درمورد طاعون انقد شفاف سازی نمی‌کنید ولی 1شکار زده میشه دنیارا خبردار میکنید 2ماه طاعون کل منطقه طالقان وگرقته آگاه سازی نمی‌کنید به الموت رسید میگید با این مدیریت ضعیف نمیتونید برید کنار من با دوستان وکسانی که دارم جلوی هرچی دام اهلی را به زورم شده میگیرم هرچی باشه انجام میدم حتی به مردنم